Kártyatermi beléptető rendszer - Easy Card Entry
Amennyiben az e-mail nem jelenik meg megfelelően, kérjük kattintson ide! | ||
Hírlevél 12 | 2014.04.25. | www.kartyatermibelepteto.hu | ||
Kártyatermi beléptető rendszerAz Easy Card Entry (ECE) rendszer egy könnyen kezelhető, gyors, nagy teljesítményű, egy időben egyszerre több helyen történő beléptetést is lehetővé tevő hatályos jogszabályoknak megfelelő, auditált, CISA minősített hálózati megoldás.
A piacon az egyetlen megoldás, ami kifejezetten kártyatermi beléptetéshez lett kifejlesztve!
|
||
A rendszer alapvető funkcióiVendég regisztrálása, adatainak módosítása, listázása különböző szempontok szerint, fotó készítése, ideiglenes tiltása. A rendszer nyitása, zárása.
Beléptetés a gyors keresés segítségével nyitvatartási időn belül. A beléptetés panelen számos egyéb a felhasználást segítő funkció és információ.
Saját felhasználói profil kezelése. Alapadatok kezelése, módosítása (pl.: országnév, településnév, előnév, névnapok stb.).
Napi mentések kezelése. Kimutatások megtekintése (pl.: napi, havi vagy tetszőleges időintervallumú statisztika a beléptetett vendégekről hazai és külföldi bontásban) a havi jelentés elkészítéséhez szükséges adatokkal.
Egyszerű illetve összetett keresési lehetőség vendégek adataira (pl.: név, kártyaszám), végrehajtott műveletekre (pl.: belépés, kilépés, új vendég felvétele, vendég módosítása, beléptetés, vendég fotó készítése, vendég fotó feltöltése, vendég dokumentum feltöltése, új üzemeltetői adatok, üzemeltetői adatok módosítása, új felhasználó, felhasználó módosítása, rendszer nyitása, rendszer zárása, rendszer automatikus zárása) tetszőleges időintervallumon belül.
A rendszer alapjaiAz Easy Card Entry rendszer Yii PHP keretrendszerben készített gyors, biztonságos és professzionális megoldás. A rendszer Debian Linux alapon Webmin/Virtualmin környezetben MySQL adatbázis háttérrel üzemel. |
||
Részletes ismertetőTovábbi információkért kérjük látogasson el az Easy Card Entry weboldalára! |
||
Amennyiben nem kíván hírlevelet kapni tőlünk . |